Kontakta oss

Kontakta oss

Vanliga frågor och svar om våra behandlingar

Betalnings med Faktura:

Hos oss erbjuder vi betalnign med Klarna, via den elektroniska tjänsten kan du dela upp din betalning. För övrig betalas samtliga behandlingar på plats med Swish eller banköverföring.

Gilltighet av köpt tjänst/behandling:

Behandlingar köpt efter månad November, gäller endast i en månad, eller efter överenskommelse med personal.

Våra behandlingspket bör utnyttjas inom 3 månader. I särskilda fall kan tiden förlängas efter överenskommelse med personal. 

Ditt behandlingspaket är inte personligt och det går bra att överlåta eller dela paketet med någon annan. Detta måste dock ske skriftligt till oss på mail av dig som har köpt paketet.

Observera att: 

  • Vi ansvarar inte för att sista giltighetsdagen infaller på en helgdag, röd dag eller högtidsdag.
  • Du som kund ansvarar för att boka dina behandlingar i tid innan giltighetstiden går ut. Vi rekommenderar dig därför att vara ute i god tid med dina bokningar så att inte paketet riskerar att gå ut för att vi är fullbokade. Vi kan inte förlänga ditt paket eller ersätta dig med behandlingar till följd av att du som kund är ute för sent med dina bokningar.

Följ oss på sociala medier för att få de senase nyheterna och även våra prisvärda erbjudanden. Ni kan även hittabilder och video på de behndlingar som vi utför.

Måndag - Fredag
09:00 - 18:00
Lördag
11:30 - 14:00
Söndag
Stängt

Kontakta oss


Skriv till oss och ställ dina frågor och funderingar. Vi kommer gärna besvara dem.